رازهایی برای زیباتر بودن

در این بلاگ قصد داریم به اصولزیبایی و هر آنچه که به زیبایی مربوط است بپردازیم.

رازهایی برای زیباتر بودن

در این بلاگ قصد داریم به اصولزیبایی و هر آنچه که به زیبایی مربوط است بپردازیم.

همه چیز در مورد سالن‌های آرایشی، اصول آرایش، اصول داشتم پوست و مویی زیباتر و ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

استفاده از لاک ناخن، یکی از بهترین و پرطرفدارترین روشها برای افزایش زیبایی ناخن‌هاست و جذابیت ویژه‌ای رو برای دست خانم‌ها به وجود میاره. این روزها تنوع خیلی زیادی در رنگ لاک ناخن وجود داره و میتونید متناسب با سلیقه و نظر خودتون، طرح و رنگ لباس و استایل و حتی متناسب با فصل سال، بهترین و مناسبترین رنگ لاک ناخن رو استفاده کنید و زیبایی دستها و ناخنهاتون رو چند برابر کنید!

علاوه بر این، ناخن کار ها دیزاین‌های فوق العاده ظریف و زیبایی رو بر روی ناخنهای دست طراحی می‌کنند که این هنر نیز به نوبه خود جذاب بوده و زیبایی مانیکور ناخن و پدیکور ناخنها رو چند برابر میکنه!

اگر لاک ناخن ساده رو دوست ندارید و یا اینکه از امتحان کردن طرحها و دیزاینهای مختلف ناخن خسته شدید و به دنبال یک لاک ناخن متفاوت و خاص هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم در روزهای سرد پاییزی و زمستانی، لاک ناخن حرارتی رو امتحان کنید! این مدل از لاک ناخن، به دلیل فرمولاسیون خاصی که داره، در اثر تغییر دما، دچار تغییر رنگ میشه و ظاهر متفاوت و خاصی رو برای ناخنهاتون به وجود میاره. علاوه بر این اگر به سراغ بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران یا شرق آن نیز بروید، می‌توانید طراحی مورد نظر و مناسب خود را دریافت کنید.

لاک حرارتی چیست؟


لاک ناخن حرارتی (Thermal nail polish)، یکی از انواع مدل‌های لاک ناخن هست که به تغییرات دما حساس بوده و با توجه به دمای محیط، تغییر رنگ میده و ظاهر بسیار جذاب و متفاوتی رو برای ناخنها به وجود میاره.

فرمولاسیون لاک حرارتی به گونه‌ای طراحی شده هست، که در دمای معمولی و متعادل، دارای یک رنگ خاص بر روی ناخن هست و اگر دمای محیط سرد بشه و یا اینکه دستهاتون رو زیر آب سرد بگیرید، رنگ لاک ناخن با توجه به دمای دست و ناخن‌ها، به تدریج تغییر میکنه و در نهایت به یک رنگ متفاوت از رنگ اولیه، تبدیل میشه.

 

لاک حرارتی

 

گاهی اوقات هم ممکنه تغییرات دما خیلی زیاد نباشه و این تغییر رنگ در لاک حرارتی فقط بر روی قسمت بالایی ناخن ایجاد میشه و ظاهر سایه روشن و دو رنگی بر روی ناخن‌ها به وجود میاد و اینطور به نظر میرسه که یک مانیکور دو رنگ حرفه‌ای انجام داده‌اید!

لاک ناخن حرارتی میتونه بهترین انتخاب در مواقعی باشه که بین انتخاب دو رنگ لاک ناخن تردید دارید و تمایل دارید این دو رنگ رو به طور همزمان روی ناخنهاتون داشته باشید. با استفاده از لاک ناخن حرارتی، میتونید خیلی سریع و راحت، لاک ناخن ساده رو به یک لاک ناخن با ظاهری جادویی و غیر منتظره تبدیل کنید.

چگونه لاک حرارتی درست کنیم؟


اگه قصد دارید لاک ناخن معمولی خودتون رو به لاک حرارتی تبدیل کنید، میتونید از دستورالعمل زیر برای درست کردن لاک ناخن حرارتی در خانه استفاده کنید:

وسایل مورد نیاز برای درست کردن لاک ناخن حرارتی در خانه

  • لاک ناخن با رنگ روشن و پایه
  • پودر رنگدانه حرارتی
  • استون
     

روش درست کردن لاک حرارتی در خانه
 

مقداری از لاک ناخن با رنگ روشن و پایه رو درون یک ظرف بریزید تا ظرف لاک ناخن کمی خالی شود.
کمی پودر رنگدانه حرارتی (قابل خرید از فروشگاه‌های اینترنتی) رو با استفاده از قیف کوچک به لاک ناخن اضافه کرده و خوب هم بزنید تا این رنگدانه‌ها کاملا درون لاک ناخن حل شوند.
اگر احساس کردید غلظت لاک ناخن زیاد هست، میتونید با اضافه کردن چند قطره استون، لاک ناخن رو رقیق کنید.
سپس ناخنهاتون رو به روش معمولی لاک بزنید و اجازه بدید تا کاملا خشک بشه.
این لاک ناخن حرارتی، به تغییرات دما حساس هست و اگر در محیط سرد قرار بگیرید و یا دستهاتون رو در زیر آب سرد بگیرید، لاک ناخنهاتون به تدریج تغییر رنگ میده و به رنگ پایه و اولیه برمیگرده! لاک‌های حرارتی یکی از به‌روزترین و زیباترین خدمات ناخن است که می‌توانید استفاده کنید.

 

منبع: زیبامون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی