رازهایی برای زیباتر بودن

در این بلاگ قصد داریم به اصولزیبایی و هر آنچه که به زیبایی مربوط است بپردازیم.

رازهایی برای زیباتر بودن

در این بلاگ قصد داریم به اصولزیبایی و هر آنچه که به زیبایی مربوط است بپردازیم.

همه چیز در مورد سالن‌های آرایشی، اصول آرایش، اصول داشتم پوست و مویی زیباتر و ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر از کم‌پشت بودن موهای خود رنج می‌برید و یا همیشه در حسرت داشتن موهای بلند بوده اید، پیشنهاد ما به شما اکستنشن مو است. در واقع اکستنشن مو سریع‌ترین راه‌حل برای داشتن موهایی بلند و پرپشت است و به قول معروف می‌توانید ره چند ساله را یک شبه طی کنید و زیبایی موهای خود را دوچندان کنید.

خدمات اکستنشن مو در سالن زیبایی و آرایشگاه اینترنتی


تیم ماهر و دوره‌دیده آرایشگاه اینترنتی در کنار شما هستند تا با استفاده از بهترین محصولات و بکارگیری جدیدترین متدهای اکستنشن مو، تجربه‌ای دلپذیر را برای شما رقم بزنند. ما از موهای طبیعی برای اکستنشن استفاده می‌کنیم، چرا که علاوه بر زیبایی موهای شما، سلامت آن‌ها را نیز در نظر داریم. اکستنشن طبیعی علاوه بر حفظ کوتیکول مو باعث می‌شود موها به زیبایی حالت بگیرند. از طرف دیگر استفاده از موهای طبیعی راه را بر روی هر گونه حساسیتی می‌بندد. آرایشگران مجرب با بررسی جنس و رنگ موهای شما مناسب‌ترین روش اکستنشن را به شما پیشنهاد می‌دهند:

نصب اکستنشن با چسب


در روش نصب اکستنشن با چسب، شاخه‌های اکستنشن با چسب به موهای شما متصل می‌شوند. البته توجه داشته باشید که اگر به چسب حساسیت دارید این روش گزینه مناسبی برای شما نیست.

نصب اکستنشن با رینگ


اتصال شاخه‌های مو به وسیله رینگ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های اتصال اکستنشن مو یعنی نصب اکستنشن با رینگ است. این رینگ‌ها حلقه‌های فلزی کوچکی هستند که با یک لایه سیلیکونی پوشانده شده اند، از این رو احتمال جدا شدن و جابه‌جا شدن شاخه‌های اکستنشن مو به حداقل می‌رسد. اندازه بسیار کوچک این رینگ‌ها باعث می‌شود تشخیص موهای اکستنشن شده از موهای طبیعی تقریباً غیرممکن باشد. با این وجود اگر موهایی نازک و کم‌پشت دارید این روش اکستنشن به شما توصیه نمی‌شود.

اگر به هر دلیلی امکان حضور در سالن زیبایی رویال شاین را ندارید، کافی است آرایشگر مورد نظر خود را به منزل بیاورید. برای بهره‌مندی از امکان اعزام آرایشگر به منزل می‌توانید از طریق سایت آرایشگاه اینترنتی اقدام کنید.


اکستشن مو چقدر عمر می‌کند؟ برای افزایش ماندگاری اکستنشن چه کارهایی باید کرد؟ آنچه در ادامه می‌خوانید پاسخ به همین پرسش‌ها است.

طول عمر اکستنشن مو


معمولاً توصیه می‌شود هر دو ماه یک بار اکستنشن موها ترمیم شوند. دلیل این امر این است که طی این مدت موهای شما حدود 2.5 سانتی‌متر رشد می‌کنند و همین موضوع باعث گره خوردن تارهای مو، جدا شدن شاخه‌های اکستنشن و آسیب رسیدن به موهای طبیعی شما می‌شود.

نکاتی برای افزایش ماندگاری اکستنشن مو


ما از بهترین موهای طبیعی و به‌روز‌ترین تکنیک‌ها برای اکستنشن مو استفاده می‌کنیم، با این حال باید به یاد داشته باشید که موهای اکستنشن شده این توانایی را ندارند که از پوست سر موادمغذی مورد نیاز خود را دریافت کنند؛ از این رو به کمک شما نیاز دارند. برای کمک‌رسانی به موهایتان کافی است در نظر داشته باشید مراقبت صحیح از اکستنشن به اندازه نصب درست آن مهم و حائز اهمیت است. نگهداری مناسب و مراقبت از اکستنشن مو کلیدی برای افزایش طول عمر اکستنشن است. توجه کردن به این نکته نه تنها باعث حفظ کیفیت اکستنشن مو می‌شود، بلکه از نظر مالی نیز به نفع شماست. در ادامه نکاتی را برای شما مطرح کرده ایم که لازم است آن‌ها را در روتین مراقبت از موها بگنجانید:

 

  • حدوداً 2 تا 3 روز پس از نصب اکستنشن، از شستن موهای خود خودداری کنید. این فاصله زمانی بین نصب اکستنشن و شستن مو باعث می‌شود اتصال بین مو شاخه‌های اکستنشن تقویت شود و به نوعی جایگاه خود را تثبیت کنند. در صورت چرب شدن کف سر و ریشه‌های مو می‌توانید از شامپوهای خشک استفاده کنید.
  • به یاد داشته باشید از شامپوهای فاقد پارابن و سولفات استفاده کنید. در واقع این ترکیبات دشمنان اکستنشن مو هستند و زمینه را برای ریزش موهای اکستنشن شده فراهم می‌کنند.
  • قرار گرفتن طولانی مدت در معرض رطوبت می‌تواند باعث تضعیف پیوند بین شاخه‌های اکستنشن و موهای طبیعی شود؛ پس لازم است تا حد امکان از شنا کردن خودداری کنید. علاوه بر این کلر موجود در آب نقش بسزایی در تغییر رنگ موها و جدا شدن شاخه‌های اکستنشن دارد.
  • رنگ کردن مو پس از نصب اکستنشن توصیه نمی‌شود؛ چرا که محصولات رنگ مو حاوی ترکیباتی هستند که اکستنشن را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند و باعث تضعیف پیوند بین شاخه‌های اکستنشن و موهای طبیعی می‌شوند.
  • فراموش نکنید که شاخه‌های اکستنشن به موهای خودتان متصل هستند، از این رو کشیدن بیش از حد موها به هنگام برس کشیدن علاوه بر جدا شدن شاخه‌های اکستنشن موجب آسیب رسیدن به موهای خودتان نیز می‌شود. به همین دلیل لازم است از مراقب باشید که هنگام برس کشیدن فشار زیادی به موها وارد نشود.

 

منبع: سایت آرایشگاه اینترنتی رویال شاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی