رازهایی برای زیباتر بودن

در این بلاگ قصد داریم به اصولزیبایی و هر آنچه که به زیبایی مربوط است بپردازیم.

رازهایی برای زیباتر بودن

در این بلاگ قصد داریم به اصولزیبایی و هر آنچه که به زیبایی مربوط است بپردازیم.

همه چیز در مورد سالن‌های آرایشی، اصول آرایش، اصول داشتم پوست و مویی زیباتر و ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شاید زمانی که از یونان حرفی به میان می‌آید همه به یاد ارسطو و افلاطون می‌افتند. اما جالب است بدانید مردم یونان باستان اولین کسانی بودند که از شینیون مو استفاده می‌کردند و در حقیقت پایه‌گذار این سبک از مدل مو بودند. اگر در فرهنگ لغت به دنبال معنی شینیون بگردید، به اصطلاح فرانسوی chignon du cou برمی‌خورید که به معنی پس گردن است. مفهوم شینیون نیز از این کلمه دور نیست و در حقیقت به معنای جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر است. امروزه شینیون یکی از رایج‌ترین و شیک‌ترین مدل‌ها برای حضور در مراسم رسمی است و بین خانم‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد.

شینیون مو در سالن زیبایی و آرایشگاه اینترنتی


یک آرایشگر ماهر علاوه بر بررسی جنس مو و فرم صورت شما، باید مدل لباس و میکاپ صورتتان را نیز در نظر بگیرد تا بتواند بهترین مدل شینیون را برای شما اجرا کند. تیم متخصص و صمیمی مستقر در سالن زیبایی و آرایشگاه اینترنتی باید همواره خود را با تکنیک‌ها و مدل‌های جدید به‌روز می‌کنند تا بتوانند بهترین خدمات را در زمینه شینیون مو به شما عزیزان ارائه دهند. پس اگر شما هم این توانایی‌ها را دارید، احتمالا می‌توانید برای آگهی‌های استخدام آرایشگر زنانه (تهران) اقدام کنید.

آرایشگران  این توانایی را دارند که طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌های شینیون را به شما ارائه دهند:

شینیون ساده اروپایی


اگر طرفدار سادگی هستید، شینیون اروپایی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. در این مدل شینیون هیچ‌گونه موی اضافه و پروتزی استفاده نمی‌شود و در عین سادگی و آراستگی موهای شما دوچندان می‌شود.

شینیون مجلسی


اگر می‌خواهید ظاهری بی‌نظیر در مجالس و مهمانی‌ها داشته باشید، در انتخاب شینیون مجلسی شک نکنید. این نوع شینیون‌ها تنوع و ظرافتی خاص دارند؛ به همین دلیل ما تیمی از بهترین‌ها را گرد هم آوردیم تا بتوانیم انواع شینیون‌های خطی، روسی و کاغذی را برای شما انجام دهیم.

شینیون دم اسبی


شینیون‌های دم اسبی را دست کم نگیرید! شاید در نگاه اول شینیون دم اسبی ساده به نظر برسد، اما اگر به استایل ستاره‌های هالیوود نگاه کنید، می‌بینید که مدل دم اسبی چقدر در ظاهر آن‌ها تأثیر مثبتی داشته است.

 

ما برای کسانی که به هر دلیلی امکان حضور در سالن را ندارند، خبر خوبی داریم. سالن زیبایی و آرایشگاه اینترنتی این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که خدمات مورد نظر خود را در منزل دریافت کنید. برای این کار کافی است از طریق سایت آرایشگاه اینترنتی درخواست خود را برای اعزام آرایشگر به منزل ثبت کنید.


اگر همیشه برای انتخاب مدل موی خود تردید داشتید و نمی‌دانستید چه نوع شینیونی با لباس شما هماهنگ می‌شود. آنچه در ادامه می‌خوانید شما را در این زمینه راهنمایی می‌کند.

تناسب مدل مو با لباس


یکی از مهارت های آرایشگر این است که با توجه به مدل لباس شما، مناسب‌ترین شینیون مو را انتخاب کند. یقه لباس تأثیر بسزایی بر جلوه لباس شما دارد؛ از این رو تناسب بین یقه و مدل مو یکی از نکاتی است که باید حتماً به آن توجه شود.

یقه ایستاده


بهترین مدل مو برای این نوع یقه سبکی است که بتواند گردن شما را بیشتر نمایان کند؛ از این رو انتخاب شینیون‌های دم اسبی و شلوغ زیرکی و هوشمندی شما را نشان می‌دهد.

یقه هفتی یا V


این مدل یقه‌ها باعث کشیده به نظر آمدن صورت و گردن می‌شوند، پس کرلی درشت و شینیون‌های دم اسبی بهترین گزینه برای این نوع یقه محسوب می‌شوند.

یقه چهارگوش یا خشتی


یقه‌های چهارگوش به طور خاص طراحی شده اند که شانه‌های شما را به رخ بکشند. در چنین شرایطی اگر می‌خواهید ظاهر شما بی‌نظیر به برسد، بهتر است شینیون‌های باز را امتحان کنید.

یقه دراپه


از آنجایی که یقه های دراپه بالاتنه را چاق تر نشان می‌دهند، شینیون‌های اروپایی و دم اسبی هارمونی زیبایی بین مدل مو و لباس شما ایجاد می‌کنند.

لباس‌های دکلته


این سبک لباس‌ها به شما در انتخاب مدل مو آزادی عمل می‌دهند. در صورتی که می‌خواهید پوشیده‌تر به نظر برسید بهتر است شینیون‌های باز را انتخاب کنید؛ اما اگر تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید،  شینیون‌های شل بهترین گزینه برای شماست.

یقه قایقی


یقه‌های قایقی بالاتنه را پهن‌تر نشان می‌دهند؛ پس باید به شینیون‌های پایین یا بافت‌های فرانسوی فکر کنید. یه یاد داشته باشید شینیون‌های نیمه باز با لباس‌هایی با این نوع یقه هماهنگی ندارد.

یقه هالتری


اگر یقه لباس شما هالتری است می‌توانید مدل‌های کلاسیک را امتحان کنید. شینیون‌های بالا زیبایی ظاهر شما را تکمیل می‌کنند، اما شینیون‌های باز و بافت‌های فرانسوی ترکیب جالبی با این مدل یقه به نظر نمی‌رسند.

یقه فرنچ یا سوراخ کلیدی


از آنجا که مدل مو برای این مدل یقه‌ها باید به گونه‌ای باشد که گردن شما بیشتر به چشم بیاید، پس شینییون‌های نیمه باز و شلوغ بهترین انتخاب هستند.

یقه‌های U شکل


این مدل یقه‌ها دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند؛ چرا که بسیاری از مدل‌های مو با این نوع این یقه هماهنگ می‌شود. اگر یقه لباس شما U شکل است و به دنبال ظاهری خاص و منحصربه‌فرد هستید، شینیون‌های باز و دم اسبی بهترین گزینه برای شما هستند.  

یقه دلبری


لباس‌هایی با این مدل یقه خبر از جسور بودن شما می‌دهند. پس برای اینکه بتوانید این ویژگی را نشان بدهید، موهای خود را کرلی کنید یا بافت فرانسوی بزنید.

یقه گرد


بهتر است با لباس‌هایی با یقه گرد مدل مویی انتخاب کنید که باعث شود گردن شما بیشتر به چشم بیاید. براشینگ و کرلی کردن مو و شینیون‌های بالا مواردی هستند که بی‌نقصی و جذابیت شما را تضمین می‌کنند. 

 

منبع: سایت سالن آرایش و آرایشگاه اینترنتی رویال شاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی