رازهایی برای زیباتر بودن

در این بلاگ قصد داریم به اصولزیبایی و هر آنچه که به زیبایی مربوط است بپردازیم.

رازهایی برای زیباتر بودن

در این بلاگ قصد داریم به اصولزیبایی و هر آنچه که به زیبایی مربوط است بپردازیم.

همه چیز در مورد سالن‌های آرایشی، اصول آرایش، اصول داشتم پوست و مویی زیباتر و ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از بانوان با مشکلاتی مانند ریزش مو، خشکی و وزی مو دست و پنجه نرم می‌کنند. موی سر به دلیل عوامل مختلفی با این معضلات روبرو می‌شود. گاهی زمینه‌های ارثی برای موها دردسرساز می‌شوند و گاهی نیز موی سر به دلیل عوامل محیطی مانند استفاده از مواد شیمیایی و تغذیه نامناسب ضعیف شده و آسیب می‌بینید. سلامت مو یکی از مواردی است که نباید از آن غافل شد؛ چرا که موهای سالم و شاداب بخشی زیادی از زیبایی شما را تکمیل می‌کنند. ویتامینه کردن و کراتینه مو راهکارهایی هستند که به کمک موها می‌آیند، در واقع آن‌ها نقش دوپینگ را برای موهای شما ایفا کرده و مواد مغذی لازم را برای موهای شما تأمین می‌کنند. در واقع با کراتینه و ویتامینه این پیام را به موهایتان می‌دهید که برای آن‌ها ارزش قائل هستید و در تلاشید که موهایتان را به دوران اوج خود بازگردانید.

خدمات کراتینه و ویتامینه مو در آرایشگاه اینترنتی


تیم صمیمی و مجرب سالن زیبایی و آرایشگاه اینترنتی در کنار شما هستند تا سلامت و زیبایی را به موهای شما بازگردانند. در آرایشگاه های زنانه موهای شما با استفاده از باکیفیت‌ترین محصولات و به‌روز‌ترین تکنیک‌ها احیا می‌شوند. پس اگر آرایشگر هستید و به دنبال فرصت استخدام آرایشگر زنانه (تهران) هستید، مهارت‌های کراتینه و ویتامینه مو را در خود تقویت کنید.

آرایشگران دوره‌دیده  آماده هستند تا بهترین خدمات کراتینه و ویتامینه مو را در منزل به شما ارائه دهند. برای بهره‌مندی از امکان اعزام آرایشگر به منزل کافی است درخواست خود را از طریق سایت آرایشگاه اینترنتی ثبت نمایید.


کراتینه به چه صورتی انجام می‌شود؟ تفاوت کراتینه و ویتامینه چیست؟ کراتینه چه فوایدی برای مو دارد؟ آیا کراتینه مو با عوارض جانبی همراه است؟ آنچه در ادامه می‌خوانید پاسخ به همین سؤالات است.

کراتینه کردن مو


کراتین نوعی پروتئین محافظ است که در مو، پوست، ناخن، اندام‌های داخلی و غدد بدن یافت می‌شود. کراتین یکی از مهم‌ترین عناصر ساختاری مو به شمار می‌رود؛ پس واضح است که کراتینه کردن مو به تقویت موها کمک کرده و زیبایی موهایی شما را دوچندان می‌کند. همانطور که از اسمش پیداست، در کراتینه کردن پروتئین کراتین به موها افزوده شده و کوتیکول مو این پروتئین را جذب می‌کند؛ در نتیجه موهای شما صاف و درخشان به نظر می‌رسند. علاوه بر بازگرداندن سلامت و شادابی به مو، کراتینه می‌تواند یک تغییر هیجان‌انگیز در ظاهر کسانی باشد که موهای فر و مجعد دارند.

ممکن است در نگاه اول کراتینه کردن مو ساده به نظر برسد؛ اما اگر توسط یک آرایشگر حرفه‌ای انجام نشود، نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. به طور کلی کراتینه مو طبق مراحل زیر انجام می‌شود:

  • آرایشگر موهای شما را شستشو می‌دهد.
  • موها به خوبی خشک می‌شوند تا رطوبت آن‌ها گرفته شود.
  • به موهای شما محلول کراتینه زده شده و این محلول مدتی روی موهایتان باقی می‌ماند.
  • قدم بعدی براشینگ مو است. در این مرحله موهای شما با سشوار خشک می‌شوند.
  • در آخر موهای اتو کشیده شده تا از نفوذ کامل مواد کراتینه به بافت مو اطمینان حاصل شود.

فواید کراتینه مو


درست است که تأثیرگذاری کراتینه به ضخامت، جنس و میزان سلامت بودن موها بستگی دارد؛ اما نمی‌توان به سادگی از فواید کراتینه گذشت. در ادامه از فواید کلی کراتینه کردن برای شما می‌گوییم تا بدانید چرا این روش درمانی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

  • با کراتینه کردن موها براق، صاف و شاداب به نظر می‌رسند و راحت‌تر حالت می‌‎گیرند.
  • مو از اثرات مضر آفتاب و سایر آسیب‌های محیطی محافظت می‌شود.
  • به دلیل خواص درمانی کراتینه، موها کمتر در معرض شکستگی و آسیب قرار می‌گیرند.
  • زمان براشینگ و حالت دهی موها تا حد زیادی کاهش می‌یابد.


اقدامات لازم پس از کراتینه کردن موها


آرایشگران آماده اند تا موهای شما را به بهترین نحو ممکن کراتینه کنند. با این حال به یاد داشته باشید مراقبت‌های بعد از کراتینه نیز تأثیر بسزایی بر نتیجه نهایی می‌گذارد. با توجه به بافت و ساختار مو معمولاً اثر کراتین تا 6 ماه باقی می‌ماند؛ اما این بازه زمانی با توجه به سبک زندگی شما تغییر می‌کند. در ادامه نکاتی را برای شما مطرح می‌کنیم که لازم است پس از کراتینه آن‌ها را انجام دهید:

  • پس از کراتینه کردن حداقل تا 48 ساعت نباید موهای خود را بشویید.
  • تا دو روز از بستن موهای خود اجتناب کنید.
  • برای شستن موها از شامپوها و نرم‌کننده‌های بدون سولفات استفاده کنید.
  • توصیه می‌شود کسانی که موهای فر دارند هنگام خواب از روسری‌ها یا روبالشی‌های ابریشمی یا ساتن استفاده کنند. این کار باعث می‌شود رطوبت موهای شما حفظ شده و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری شود.
     

تفاوت میان ویتامینه و کراتینه مو


هدف اصلی ویتامینه کردن احیای بافت مو و ترمیم آن است. در حقیقت در ویتامینه کردن صاف شدن موها مد نظر نیست، اما با کراتینه کردن علاوه بر طراوت بخشیدن به موها، می‌توان از موهایی صاف و براق لذت برد. 

عوارض جانبی کراتینه مو


کراتینه کردن بی‌خطر است، در صورتی که توسط یک آرایشگر ماهر و با استفاده از محصولات مناسب انجام شود. فرمالدهید یکی از ترکیباتی است که در کراتینه برای صاف کردن موها استفاده می‌شود. اگر مقدار فرمالدهید در محصولات کراتینه زیاد باشد، باید منتظر عوارض جانبی آن باشید. بررسی‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها (CDC) نشان می‌دهد مقادیر زیاد فرمالدهید باعث گلودرد، خونریزی بینی، خارش و سوزش چشم، حالت تهوع و تحریک پوست می‌شود. تیم متخصص سالن زیبایی و آرایشگاه اینترنتی همواره از استانداردترین و باکیفیت‌ترین محصولات برای کراتینه و ویتامینه کردن موها استفاده می‌کنند تا بدون کمترین آسیب‌دیدگی، سلامت و زیبایی را به موهای شما بازگردانند.

 

منبع سایت آرایشگاه اینترنتی رویال شاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی